Oldalak

2011. szeptember 13., kedd

esküvős


Hogy telik az idő!
El se jön, hogy higgyem, máris szinte két hónap telt el, mióta legjobb barátnőm férjhez ment. Nyáron volt az esküvő, és kinn a hegyekben. Gyönyörű táj, gumicsizmás-szép ruhás lányok, szóval volt ott minden, ami kell;-)
Engem ért a megtiszteltetés, hogy, legjobb barátnőként meg hobbysként is, készítsek nekik egy szép ládikát, amibe a nászpénzt gyűjtsék majd, illetve egy szép emlékalbumot, amibe meg a násznép írhat mindenféle szépet és jót:)
Hát ha valami, akkor ez most igazán fejtörést okozott, ugyanis G.ról azt tudni kell, hogy, bár azt nemigen tudja, hogy mi tetszene neki (ezért kiindulási pontokat sem ad), de azt már igenis nagyon jól tudja, hogy mi nem:P. Szóval így indultam neki, jobbra-balra variáltam a dolgokat, végül Brigit is bevontam az ügyködésbe, feliratot tervezni stb, aztán egyszercsak megszületett a végleges képlékeny elképzelés:))
Ezt úgy kell érteni, hogy végre megszületett, hogy milyen minta és színvilág lesz, de a festés része ugye még mindig variálódik;))
A végeredmény nekem nagyon tetszik, és, nem tudom, hogy a nagy nap öröme miatt, vagy amúgy is, de G.éknak is nagyon tetszettek a díszített tárgyak. Azért remélem, hogy amúgy is;-)

1 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Szia! Ez nagyon szép. Szeretnék majd ilyesmit én is az esküvőmre.
Rendelhetek majd tőled?