Oldalak

2011. december 20., kedd

a hallgatás




nem feltétlen terméketlenséget jelent. Sőt, jelentheti az ellenkezőjét is;-)
Az én esetemben is ez a második jellemző inkább: az elmúlt 2-3 hét nagyon mozgalmas, utazós, dolgozós volt, le is strapált rendesen, de megérte!:) Jártam Udvarhelyen, Csíkszeredában műhelyt tartani, műhelyeztem itt Debrecenben, és ugyanitthon két iskolában is tartottam kézműves vásárt, amire ugye sokat kellett készülni...de ez is megérte:) kisebb nagyobb "sikereket" értem el, de a siker abban is van, ha meg vagyok elégedve a munkámmal, vagy ha látom az emberek arcán, hogy valóban tetszenek nekik a munkáim:)Még ilyen "last-minute" rendelések is bepotyognak, de már csak azt vállalom be, ami miatt nem szenved hiányt kis családom és személyes lelki világom;))
sok-sok kép is készült, de most teljesen a teljesség igénye nélkül, jöjjön csak egy vásári asztali kép, aztán később úgyis meg akarok mutatni néhány "kedvenc" darabot....
már csak 5 nap van karácsonyig!!:)

Nincsenek megjegyzések: