Oldalak

2012. június 4., hétfő

love is in the air,

avagy esküvők a láthatáron!:-)
Hát igen, lassan itt az esküvős "szezon", aztán én úgy vagyok vele, hogy amiért az enyémen már túl vagyok:p, attól még szeretem nézegetni a trendeket, meg ruhákat, meg dekorokat, meg fotókat, meg hogy mások, ismerősök, hogy készülődnek rá...szóval úgy mindent, ami az esküvővel kapcsolatos.
Mostanában nagy divat, hogy a nagy napra készüljön egy-két különleges kiegészítő is;
s lévén, hogy van pár esküvős meg "loveisintheair"-es szalvétám/papírom/ezem-azom, néha én is megihletődöm, aminek az eredménye egy-két nagynapos hangulatú doboz/kép/kiegészítő/ez-az lett.
Össze is gyűjtöttem őket most egy csokorba, remélem, a kedves nézelődőnek is tetszeni fog!:)

madár-és-kalitka motívumos: doboz, amúgy kopottasan;-),


még akár a tengerpart is eszembe jut róla egy óvatlan pillanatban...:-)


falikép,

és jegyzetfüzet.




 Turbékoló galambok falikép:)




Szerelmetes madarak jegyzetfüzet (tudjátok, hogy mi tennivaló van az esküvőig még...:) )


finomkább vizekre evezve, krém dobozka tenyésztett gyöngyös fülivel...



és innen már csak egy lépés az elegancia:


  


2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

A kör dobozka és a falikép tetszik leginkább.De a többi is szép.

Lea Mónika írta...

:-)