Oldalak

2012. szeptember 3., hétfő

büszkeségem:-)

ez az óra az összes eddigi "alkotásaim" közül a legeslegkedvencebbem:-)
A papírt Kiss Abigél tervezte, kérésre, leginkább szóbani leírás alapján,és mondhatom, nagyon eltalálta a dolgokat!;-)
Aztán még sok mindent csináltam vele, míg ez lett a végeredmény...de nagyon szeretem:-)















Elnézést a sok képért, dehát muszáj kiraknom őket, mégha egyformák is szinte...(elfogultság, ez van).

Szeretettel, mindenkinek, akit szintén gyönyörködtet!:-)

6 megjegyzés:

EnY írta...

Tényleg nagyon szép munka, gratula... én is megvásárolnám magyarul:), amitől undorodom viszont, hogy néha a romantika számlájára nagyon könnyen átsiklanak a giccs területére.

Lea Mónika írta...

köszi, Eni:) igen, tudni kell, hol a határ...meg érezni/látni:-)
nem is tudtam, hogy ennyire "magyarpárti" vagy (értsd jól:) ) amúgy speciel én kértem angolul, mert a "believe" szebben szól és mutat, mint a "higgy", de természetesen úgy is meg lehet csinálni, nem kerül nagy erőfeszítésbe:)

kreatívhit írta...

Pompás munka igazán jól mutat.

EnY írta...

... nekünk is van otthon "English" cucc, ajándék, de ha magam vásárolnám, magyarul lenne, hiszen az otthon minket képvisel... bár nagyon tetszik Gaither, de azért ott legbelül szivem húrjai más dallamra iródtak:), nah, érted te:P...

EnY írta...

...nah, a többit valahogy privátban kellene:)
a lényeg: nagyon szép lett:)

Lea Mónika írta...

:) oké, Eni!:) és amúgy egyetértek...anyanyelv csak egy van!:)