Oldalak

2011. november 10., csütörtök

amíg távol voltam,

nem lustálkodtam ám! pedig még hosszú hétvégénk is volt:p.
Hanem műhelyeztünk Anikóéknál(testvéreméknél), eladásra készítettünk néhány dekupázsos cuccot, a bevételből a hétvégi gyerekklubbokat támogatják. :)
Aztán volt egy műhely - két alkalmas - Székelyudvarhelyen,
és egy műhely Csíkszeredában.
Mindkét helyen szép számban jöttek el az alkotni szeretők, jó hangulatban telt, és nem utolsó sorban szépek lettek az elkészült díszes tárgyak is. Én is lefáradtam annak rendje-módja szerint, de jó volt és megérte!!! Akkor a legjobb egy-egy ilyen műhely után, ha látom a többiek arcán is a megelégedést. Mondjuk Udvarhelyt nem mindenki volt megelégedve az üvegtáljával, de azt hiszem, első nekifutásra inkább dícséretet érdemelnek, mert mindenkinek sikerült a finomvonalas repesztés szép, nagy felületen, és az üvegtál hátulról való festése sem volt egyszerű!! Remélem, otthon tovább fog mindenki kísérletezni:) Én meg voltam elégedve velük!:)
Most pedig újra itthon, és próbálok mindent időben elkészíteni; örülök, hogy van munkám:)

Az összes kép az Ajándék-Gyöngy-Hobby fészbuk oldalán tekinthető meg!

Nincsenek megjegyzések: