Oldalak

2011. november 30., szerda

bon-bon-os doboz,





de lehet másnak is.
Ismét a karácsonyi ötletsorozat részének szánom, bár másféle ünnepeken is bevethető.
Én nagyon szeretek finom, ínyenc csokikat kapni, venni, enni, stb...:D És van néhány személy szűkebb családi és baráti körömben, akik osztoznak velem ebben a dologban...:P
Ezt a dobozt sokáig tartogattam, gondolkodtam, mire is lehetne használni...persze sokmindenre lehet, de kerestem azt, ami az én agyamban úgy jön le, hogy na erre. És akkor jött az ötlet, hogy bonbonnak! De nem?? Karácsonyi ajándékba, pl. Adsz egy finom doboz bonbont...na de csak úgy, simán csomagolópapírba? Meg kell ám adni a módját! Szerintem egy ilyen dobozban - például- annyira exkluzívan mutat. Ez már nem szemkiszúrás, lerendeztelekegycsokival ajándék:P, hanem igazi különlegesség!:P
Ez épp egy doboz-szett, de hát senki sem mondta, hogy kötelező egyben felhasználni az egészet. Mondjuk a nagyba csoki megy, aztán akad a kicsikbe is, mit tenni...biztos vagyok benne:)

Sokáig tartogattam, már-már azon voltam, hogy megtartom magamnak; annyit dolgoztam vele, strukturált felület, papírok kombinációja, stbstb; aztán meg hirtelen megvették. Mi tagadás, még sajnálom is:( egy kicsit!:-))

Bonbon nem volt itthon, így a képen sem szerepel. Tessék melléképzelni!:)

2 megjegyzés:

Gáll Edit írta...

gyonyoru Lea :) mondjuk a kisebb rekeszekbe olyan aprobb dolgok kerulhetnek mint mondjuk ... egy swarowski fulbevalo ... vagy egy gyemantgyuru ... vegulis belefér :D

Lea Mónika írta...

ajjaj..de még mennyi belőle!:))))