Oldalak

2011. október 11., kedd

dísztökök a házban:)


az ősz díszei közé tartoznak a különböző méretű és színű tökök is! általában én is szoktam venni kis dísztököket, kirakosgatom ide-oda a házban, de most találtam egy, azaz több nagyon klassz ötletet dísztök készítésre! az első anyagból készül, és érteni kell egy picit a varráshoz hozzá. sajnos én varrni nem tudok, de ha tudnék, akkor megcsinálnám! ha van időtök és kedvetek, varrjatok ti is néhányat otthoni anyagokból. Itt találjátok meg a teljes leírást (angolul, de ma már van google fordító, azzal is ki lehet hámozni a lényeget talán...:).
De lehet természetesen festeni is őket, különböző akrilfestékekkel, metál színekkel, és hát lehet ragozni az egészet a végtelenségig, kinek-kinek fantáziája szerint:)
Csak néhány ötlet,
(ez a kép innen van)
De lehet egy tökből virágvázát is készíteni - eszedbe jutott volna?;-)) (nekem se, ne aggódj, amíg nem láttam ezt:))
(kép ugyanonnan)
Kellemes őszt és jó kreatívkodást mindenkinek!:-)

2 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Nagyon szépek. El is fogadnám bármelyiket ajándékba :).

Lea Mónika írta...

azt hittem, elkészítenéd:))) :P