Oldalak

2011. október 20., csütörtök

mikor még úgy volt,


hogy megyek a Mihály-napi vásárra, amire végül nem mentem el, de mindegy mert most nem ez a lényeg:), szóval akkor vásároltam be ennyi zsepitartót. Na ha bevásároltam, akkor én el is készítettem őket! Mindet:) Na jó, végülis nem olyan sok, összesen 4...:-))
Akkor következzen a harmadik.
Ezt a piros rózsás rizspapírt azért vettem, mert kellett egy piros-fehér romantikus karkötőt készítsek valakinek, s hát maradt még a papírból jócskán:)
Úgy tűnt nekem, hogy egy ilyen zsepitartón de jól mutatna, és ezért megcsináltam.
Sokat bíbelődtem vele, a részleteken, hogy hogy legyen mint legyen...egy kis repesztő...egy kis krémszínű csipke az oldalára...aztán ez lett a végeredmény, ami a képen látható:)
Remélem, tetszik nektek is!:)


Nincsenek megjegyzések: