Oldalak

2011. október 17., hétfő

új kollekció!


íme az új, őszi-téli karkötő kollekció - első darabja!:D
van több is készen, csak normális fotót nem sikerül készíteni róluk.
S azért merem új kollekciónak callingolni, mivel nem hagyományos dekupázsolással készítettem őket, hanem (nekem mindenképp) "újszerű" módon, struktúrpasztába nyomott medálok, struktúrpasztával való forma-alakítással, ezekkel kísérleteztem, s meg kell mondjam, egész megelégedéssel nyugtáztam az eredményt. Nem mástól "loptam" az ötletet, tehát nem láttam sehol, egyszerűen csak "jött".:))
S azért egyenesen kollekció, mert hirtelen lelkesedésemben egy egész sorozatot gyártottam belőlük:))
Lett ilyen szép őszies, lett hidegen, fémesen csillogó ásványpasztás, lett ezüstös--elegáns, lett kleopátrás, barna-arany, metállila, naszóval lett mindenféle-fajta.
Ha majd méltó képeket is sikerül készítenem, be is mutatom eme érdekes, szép darabokat! Addig viszont marad ez az egy, de ez aztán nagyon:P
Enjoy!:))

Nincsenek megjegyzések: