Oldalak

2012. január 5., csütörtök

Boldog új évet!:)




Hadd kívánjak én is - itt is - mindenkinek boldog új évet - néhány "tavalyi" dísszel:))
Tagadhatatlan ugyanis, hogy a karácsonyt és kellékeit nem szeretem lezárni december végével - még egy kicsikét "linger on"t játszok, meg egyébként sem sikerült előtte megmutatnom ezeket, mert utolsó pillanatokban készültek...

Szeretném, ha ez az évem alkotásban is termékeny lenne, fejlődésben is, előrelépésben is változást hozna.
Mindenkit bátorítok, hogy próbáljon valamit, valamilyen területen alkotni, bütykölni, amihez kedve van, mert a kreativitás mindenkiben ott szunnyad, csak lehet nem tud róla, pedig nagyon felszabadító tud ám lenni...:-)
Még egyszer, BÚÉK! Isten áldjon mindenkit!:)

A szívek ötlete innen jön; van, ami nagyon tetszett és egy az egyben átvettem, pl a kottacsík:D, de a többi már inkább saját gondolat, mind minta, mind szín, vagy akár alapanyag választásban..:)
persze egy ilyen galambosat szerelmesek napjára is el lehet képzelni, bár nem vagyok egy csöpögős fajta....:))
És még csak annyit, hogy míg végeztem velük, végérvényesen megszerettem a gélpasztát és felfedeztem a fehér antikoló paszta szépségeit is, amit eddig csak a polcomon tartottam:) mostmár aztán van ötlet, hogy mire használjam...:))

Nincsenek megjegyzések: