Oldalak

2012. január 18., szerda

elnézést:)






Bár a kép minősége és hangulata hagy kívánnivalót maga után, de ez csak azért van, mert ennél se volt időm (de tényleg) normálisan fényképezgetni, ugyanis a decemberi hajtásban készült el. Viszont annyira nagyon tetszik (megint vintage, szívem csücske), hogy a vásárosasztalon mégiscsak megörökítettem. És lám-lám, milyen jól tettem, mert nem is került már haza...:-)
Szóval ez egy papír-és írószertartó. jó sokat dolgoztam vele, főleg festegettem, nem is tudom, hány órát...a végén már nekem is elegem lett a sok ecsetelésből:)) na de megérte:)
annyira tetszik, és olyan jó, amikor az ember meg lehet elégedve és gyönyörködhet a munkájában!:) (még ha csak egy rövid ideig is...:P;)) )

1 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Nekem is nagyon tetszik!!!