Oldalak

2012. január 20., péntek

ő kérem szépen




egy eljegyzési doboz, és még tavaly decemberben betöltötte rendeltetését.
szín meg volt adva, minta kiválasztva...szóval itt volt elképzelés;)
én meg voltam elégedve a végeredménnyel, és csak reménykedni tudtam, hogy a megrendelő is meglesz! (azt mondta, megvolt;)
a fotók talán lehetnének szebbek, az a terítő is kicsit halványabb színű..na de hát ha nincs olyan?:))
sokat pingáltam ezt is, a színkevergetés az nagyon kellett ide (ha vagy 12 színt nem használtam, akkor egyet se), de nem baj, mert azt pont nagyon szeretem;))
meg stencileztem is meg minden.
hát így!:)
remélem, sok szép levél került bele...:-)

7 megjegyzés:

Magdi írta...

ez nagyon-nagyon tetszik nekem is:))) gratula a tervezőnek is, a készítőjének is:)))
(kár, hogy nekem már rég volt a jegyváltásom:)))

iri írta...

Nekem is tetszik!

Lea Mónika írta...

Magdi, mire vannak az évfordulók?:))

Budai Evódia írta...

jaj, de akkor az évforduló előtt egy évvel egyfolytában levelezni kell, hogy legyen mit beletenni???:D klassz... ha ezt is meg lehet nálad rendelni, hogy elintézd, akkor jöhet a doboz hupikéken is:D na jó, lenne nekem is elképzelés:P

Lea Mónika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lea Mónika írta...

jaaaj, Evó:-)))) jó vagy:-))))
hát ez már egy egész külön szolgáltatás:)))))))

Zsuzsa írta...

Nagyon szép!:)